Kuta Kinabulu-Bornio

Forskracklig upptackt: ingen orkar lasa vara langa inlagg. Ack och ve! Sa jag ska forsoka gora ett kort sa ni orkar ta er igenom det.

Landade i Bornio, Kuta Kinabulu i forrigar. Har fatt ett langt mail fran Karin som nydligen vart har, med massa harliga tips, sa vi har planerat nastan hela var visstelse har efter det.
Efter vi anlant till motellet som ocksa har TV och dvd filmer (himmlen oppnar sig) gick vi ner till mat marknaden vid hamnen, at grillad nyfangad fisk som serverades pa stora palm blad. Mycket gott!
Igar var vi ute i det marina reservatet, nagra paradis oar. Valdigt tjusigt med vit strand och turkost vatten. Vi fick var forsta dag pa stranden pa ca en vecka. Vi har gatt och blivit bleka pa bara nagra dagar! Nej, inte tillatet, inte tillatet (hhohoho jag ar sa rolig. TOVE OCH SARA den var till er).
Hittade sedan en ANNU storre matmarknad som salde allt! Godaste mangon jag atit, bananer, annanas, kryddor, kanelstanger som var en meter langa, och mycket mycket mer.
Idag tillater vi oss att ta det lugnt. Bangar solen for lite hederlig TV och internet. Ska senare ner till kopcenret i narheten och shoppa lite nodvandigheter till var djungel tur i morgon. Kommer bli sjukt haftigt!

peace out / Malin





Kommentarer
Postat av: Mamma G

Det är absolut inte för långa inlägg och du är jätte rolig tycker jag (såklart, du är ju min mamma tänker du säkert)I alla fall lusläser både din pappa och jag alla inlägg och det gör säkert Kajsas föräldrar också. Fler långa inlägg från er båda!!! och ta det nu försiktigt i djungeln.Puss

2011-01-11 @ 14:03:25
Postat av: Erika

Måste hålla med Geddan.. SJukt rolig är du malin! Saknar dig och din humor!

2011-01-12 @ 14:01:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0